בחזרה לביקורת תקשורתתאגיד השידור הישראלי: המחיר זול, הלקוח יקר
שתיים מהחברות הגדולות במשק, בזק ודור-אלון, ביקשו לרכוש את זכויות השימוש ב"קופה ראשית" לצרכים פרסומיים • בתאגיד הסכימו, נקבו במחיר נמוך וניסו להסתיר את המידע • מסמכים פנימיים מספקים הצצה נדירה לאפיק הכנסה צומח שמקדמת ההנהלה: מכירת נכסי תרבות ישראליים לגופים מסחריים, במחשכים ובלי נוהל מסודר • הקורבנות הקודמים: "פרפר נחמד", "החתול שמיל" ו"קישקשתא"
https://www.the7eye.org.il/448228