רוטר
23.06.2026
רוטר
בחזרה לסקופים

בן גביר שוקל להדיח את מפקד תחנת בני ברק-רמת גן בעקבות תיעודים קשים של אלימות משטרתית ורימוני הלם במחאה

8411,789
התראות
*בעקבות התיעודים הקשים מבני ברק: השר בן גביר בוחן את הרחקתו של מפקד תחנת בני ברק-רמת גן ממשטרת ישראל*

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שיגר הבוקר מכתב למפכ”ל המשטרה רב-ניצב דני לוי, בעקבות האירועים החריגים שתועדו במהלך המחאה בבני ברק בשבוע שעבר.

במכתבו מציין השר כי התיעודים, בהם נראים לכאורה שוטרים משליכים רימוני הלם בניגוד לנהלים, מפעילים כוח חריג כלפי מפגינים ומשפילים אזרחים, מחייבים בדיקה מעמיקה ומיצוי דין עם כל מי שחרג מהנהלים.

השר הבהיר כי לצד הגיבוי המלא שהוא מעניק לשוטרי משטרת ישראל הפועלים באומץ ובנחישות, לא תהיה כל סובלנות כלפי אלימות יתר או התנהלות שאינה עולה בקנה אחד עם ערכי המשטרה והחוק.

במסגרת זאת הודיע השר כי הוא שוקל לעשות שימוש בסמכותו החוקית להרחיק לצמיתות ממשטרת ישראל שוטרים ומפקדים המעורבים באירוע, ובכלל זה את מפקד תחנת בני ברק-רמת גן, ככל שהבירור יעלה כי אכן היו חריגות חמורות מהנהלים.

השר בן גביר צפוי לקיים כבר השבוע דיון דחוף בנושא עם כלל הגורמים הרלוונטיים, בטרם יקבל החלטה סופית.
84 תגובותמיון לפי
  • מי ששוקל לא מפטר
    ומי שפוטר, לא נשקל...
  • כמה משלמים על הפשטה?
  • אותה התנהגות נגד חילונים הוא היה גיבור ישראל בעיניו
  • יאבד מנדטים של משרתים
  • הוא לא יכול לפטר אף אחד,הבוסית גלי לא תאשר שום הדחה
  • אז יש גיבוי לשוטרים או אין?
    או שיש גיבוי רק שזה מסתדר פוליטית?
  • הנה מגיע צו מניעה של בגץ
  • כלומר גיבוי לשוטרים עד שזה מגיע לפגיעה באלקטורט חרדי. לא מאמין שהמפכ''ל יהי מוכן...
  • צריך ללטף עבריינים? לא הבנתי