התיעצות - החזר כספי על מוצר
קניתי מגהץ לפני שבוע וחצי בטרקלין חשמל, אחרי 3 ימים החלטתי להחזיר אותו (אם מעניין למה, אכתוב את הסיבה), פניתי למנהל החנות, כמובן שהוא ניסה לשכנע אותי לקבל זיכוי, סרבתי (לא יהיה לי באמת מה לעשות עם זיכוי), הוא נאות, לקח את המגהץ ואמר שאקבל זיכוי תוך 48 שעות או משהו כזה, התפלאתי שהוא לא לוקח חשבונית, ולא משאיר לי שום נייר, השאיר אותי בלי המגהץ ובלי כסף.
במהלך הימים הבאים בדקתי את פירוט העסקאות וגיליתי שעד לרגע בו באתי לחנות כדי להחזיר, לא בוצעה שום עסקה, ורק אחרי שהייתי שם שוב חייבו את הכרטיס (מסתבר שהם שומרים אצלם את פרטי האשראי שלי בלי שביקשו את רשותי). חיכיתי עוד לראות אם יזכו, אך לא, השאלה מה אני יכול לעשות עכשיו, אין לי שום ראייה לכאורה שהחזרתי את המוצר, האם הייתי אמור לקבל פתק, האם המוכר יכול פשוט להכחיש שהמגהץ התקבל חזרה?
תודה רבה
ובמועצה הישראלית לצרכנות
נ"ב תתלונן בחברת האשראי
לגבי האשראי